Často kladené otázky

V tejto časti nájdete odpovede na často kladené otázky a všetky informácie o nákupe v e-shope Trenujeme.sk.

Ako si môžem tovar objednať?

  • Prostredníctvom internetového obchodu na doméne www.trenujeme.sk,
  • e-mailom na info@trenujeme.sk alebo telefonicky alebo SMS na čísle +421 905 343 785,
  • prostredníctvom online chatu.

Ako mi tovar dodáte a aká je cena dopravy?

Doručenie kuriérom

Kuriérska služba tovar dovezie priamo k vám. O odoslaní zásielky vás budeme informovať a jej stav môžete sledovať online. Presná cena za dopravu sa odvíja od aktuálneho cenníka alebo prebiehajúcej akcie. 

Štandardná cena za doručenie tovaru kuriérom je 6 eur (+ 1 euro poplatok za platbu na dobierku). Pri nákupe nad 30 eur máte dopravu zdarma

Osobný odber

Pri platbe vopred si svoj tovar môžete vyzdvihnúť osobne. O tom, že tovar je pripravený na vyzdvihnutie, vás informujeme e-mailom vopred. Osobný odber na adrese Leškova 8, 811 04 Bratislava je zdarma. Tovar si môžete vyzdvihnúť v pracovné dni od 8:00 do 18:00. Lehota na osobný odber tovaru je 5 pracovných dní. Ak si v tomto čase tovar neprevezmete, vrátime vám peniaze a objednávka bude stornovaná.

Ako môžem za tovar zaplatiť?

  • Bankovým prevodom na číslo účtu SK3811000000002940029953 - variabilný symbol a ďalšie platobné detaily vám budú odoslané na e-mail po vytvorení objednávky.
  • Na dobierku - za tovar zaplatíte pri prevzatí tovaru od kuriéra v hotovosti alebo kartou. 
  • Prostredníctvom platobnej brány GoPay - za tovar môžete bezpečne zaplatiť platobnou kartou po dokončení objednávky.
Objednávka bude stornovaná, ak hodnotu objednávky neuhradíte prevodom na účet alebo prostredníctvom platobnej brány GoPay po dobu 5 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Objednávka bude zrušená aj v prípade, ak zvolíte platbu na dobierku a tovar neprevezmete. V prípade, že ste za tovar zaplatili vopred a nemali ste možnosť prevziať si svoju zásielku, po dohode môžeme objednávku odoslať ešte raz alebo ju stornovať (s vrátením peňazí).

Kedy mi tovar doručíte?

Dátum doručenia objednávky záleží od dostupnosti tovaru a spôsobe dodania. Predpokladaný dátum doručenia je vždy zobrazený v detaile produktu. Tento dátum bohužiaľ nevieme garantovať, no urobíme všetko pre to, aby ste svoju zásielku dostali čo najskôr. 

  • Tovar je skladom - tovar sa nachádza v našom sklade a bude vám doručený už do 24-48 hodín. Po dohode si tovar môžete prevziať osobne už v ten istý deň.
  • Do 5 dní - tovar bude dostupný pre osobný odber alebo odovzdaný dopravcovi do 5 pracovných dní.
  • Do 10 dní - tovar bude dostupný na osobný odber alebo odovzdaný dopravcovi do 10 pracovných dní.
  • Tovar je nedostupný - tento tovar je momenálne nedostupný. V prípade záujmu nás kontaktujte so žiadosťou o preverenie dostupnosti u dodávateľa.
Pre nadrozmerný, drahší alebo špecifický tovar ako kolesá a bicykle je doručenie do 2 - 3 týždňov (ak nie je priamo na našom alebo externom sklade). Detaily a špecifiká objednávky sa dojednajú aj na základe dopytu a požiadaviek od zákazníka podľa aktuálnych možností.
V prípade platby prevodom na bankový účet sa doba doručenia predlžuje o čas, počas ktorého spracujeme vašu platbu. Spravidla sú to 1-2 pracovné dni. Vašu objednávku odošleme po pripísaní platby na náš účet. Ak si objednáte tovar s rozdielnym stavom dostupnosti, vašu objednávku rozdelíme do samostatných balení alebo ju v prípade vášho želania zašleme spolu po skompletizovaní vašej objednávky. 

Je nakupovanie u vás bezpečné?

Áno, nákup u nás je bezpečný. Používame šifrované SSL spojenie pri procese objednávky, preto sú vaše osobné údaje sú v bezpečí. Ak platíte platobnou kartou, jej číslo zadávate do formulára na šifrovanej stránke platobného portálu GoPay. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky ohľadom bezpečnosti nákupu, kontaktujte nás.

Pomôžete mi s výberom tovaru alebo odoslaním objednávky?

Náš tím vám s radosťou poradí. Sme pre vás k dispozícii každý pracovný deň. Napíšte nám formou online chatu v pravom dolnom rohu, e-mailom na info@trenujeme.sk alebo nám zavolajte na telefónne číslo +421 905 343 785. Radi vám poradíme s výberom tovaru a odpovieme na vaše otázky. Kontaktujte nás.

Ako zistím stav svojej objednávky?

Aktuálny stav svojich objednávok môžete sledovať priamo vo vašom zákazníckom profile po prihlásení v sekcii Môj účet . O zmenách v stave objednávky vás tiež budeme informovať e-mailom.

Môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?

Objednávku môžete zmeniť, doplniť alebo stornovať, pokiaľ ešte nebola expedovaná. Kontaktuje nás a my objednávku zmeníme alebo zrušíme. Ak ste na niečo zabudli a objednávku chcete doplniť, podľa dodacích podmienok vám produkty môžeme zaslať aj v jednom balení.

Čo ak s tovarom nie som spokojný?

V prípade, že tovar nesplnil vaše predstavy, môžete nám ho v lehote 14 dní od doručenia vrátiť bez udania dôvodu. Stačí nám zaslať e-mailom vyplnený formulár Odstúpenie od zmluvy, ktorý vám bude doručený spolu s vašou objednávkou. Viac si prečítajte v sekcii Odstúpenie od zmluvy.

Čo ak mi príde poškodený tovar?

Pokiaľ je balenie vašej objednávky viditeľné poškodené, došlo pravdepodobne k poškodeniu počas prepravy. Takúto zásielku prosím nepreberajte a požiadajte kuriéra o spísanie zápisu o škode pre zjavné poškodenie zásielky. V prípade že zásielku preberiete, a váš tovar je viditeľne poškodený alebo neúplný, bezodkladne nás kontaktujte

Ako mám postupovať v prípade reklamácie?

V zmysle ustanovenia § 620 Občianskeho zákonníka je záručná doba 24 mesiacov. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty. 

Ak ide o použitú vec, kupujúci a predávajúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej než 12 mesiacov. Pri veciach, ktoré sú určené na to, aby sa užívali po dlhšiu dobu, ustanovujú osobitné predpisy záručnú dobu dlhšiu ako 24 mesiacov. Záručná doba presahujúca 24 mesiacov sa môže týkať i len niektorej súčiastky veci.

V prípade poškodenia tovaru v záručnej dobe vyplňte a odošlite Reklamačný formulár spolu s dokladom o platbe a o ďalšom postupe vás budeme informovať e-mailom. Reklamačná lehota 30 dní sa začína po potvrdení začiatku reklamačného konania.

Kto prevádzkuje e-shop Trenujeme?

E-shop www.trenujeme.sk prevádzkuje Madviso s.r.o. Naše sídlo a odberné miesto je na adrese Leškova 8, 811 04, Bratislava Staré Mesto.

Ako sa k vám dostanem?

MHD - najbližšia zastávka SAV. 
Vlakom - naša kancelária sa nachádza v blízkosti Hlavnej stanice.
Parkovanie je možné mimo vyhradených parkovacích miest, alebo na parkovisku na začiatku ulice Leškova.

Ako funguje klub Trenujeme?

Klub Trenujeme spája nadšencov cyklistiky a aktívneho životného štýlu. S jeho členstvom sa spájajú viaceré benefity, napríklad klubový dres, zľava pri nákupe v e-shope a podobne. Pravidelne organizujeme cyklojazdy a sústredenia na Slovensku aj v zahraničí.

Môžem vás nájsť na sociálnych sieťach?

Áno, sme na sociálnych sieťach:

Facebook: Trenujeme.sk
Instagram: trenujeme.sk