S trampolínami k lepšej kondičke

Aj taká zábavná aktivita, akou je skákanie na trampolíne, môže byť prospešná pre vaše zdravie a kondičku. Pri skákaní dokonca spotrebujete až o 15 % viac energie ako pri behu, ďalšími benefitmi je zvýšenie aeróbnej kapacity a výdrže. Už máte svoju trampolínu?

Skákanie na trampolíne vás spraví šťastnejšími

Viete si predstaviť skákať na trampolíne a cítiť sa pri tom mizerne? Veľký úsmev, nával energie a nefalšovaná radosť. To je presne to, čo skákanie so sebou prináša. Okrem toho si vyskáčete aj lepšiu postavu a niekoľko ďalších benefitov, medzi nimi aj:

  • zlepšenie sústredenia,
  • zlepšenie koordinácie pohybu,
  • podpora pohybu lymfy, ktorá pomáha zbavovať sa toxínov z tela,
  • posilňovanie chrbtových, brušných svalov a svalov panvového dna,
  • znižovanie cholesterolu a krvného tlaku,
  • posilnenie imunitného systému,
  • má pozitívny vplyv na štítnu žlazu,
  • pomáha pri redukcii celulitídy,
  • zvyšuje aktivitu kostnej drene,
  • zvyšuje kostnú hustotu,
  • zmierňuje únavu a menštruačné bolesti,
  • vyplavia sa vám hormóny šťastia.

Ako si vybrať trampolínu?

Dnes existuje na trhu množstvo trampolín, od malých určených na fitness až po veľké trampolíny s ochrannou sieťou pre celú rodinu. Pri výbere si všímajte jej veľkosť. Z bezpečnostných dôvodov by ste mali mať okolo trampolíny priestor aspoň 1 m. Väčšiu trampolínu môžete umiestniť na záhradu, na fitness trampolíne sa vyskáčete aj doma.

Trampolíny na záhradu
Trampolíny na záhradu pre deti aj dospelých.

K trampolínam si môžete zároveň kúpiť niekoľko bezpečnostných prvkov, ako ochrannú sieť, schodíky pre väčšie trampolíny či kryty na pružiny. Pozrite si fitness trampolíny v ponuke e-shopu Inlea.

  • Komentáre

Pridať komentár

avatar
  Subscribe  
Oznamovať
  • Podobné články
0
Fitness a cvičenie Tréning

Coretraining alebo tréning na spevnenie stredu tela

0
PR články

Ako si vybudovať tréningové návyky?

0
Fitness a cvičenie Výživa

Ako často si môžete počas chudnutia dovoliť výnimky?

Navigácia

Magazíny