Päť najefektívnejších cvikov na zadok

Päť najefektívnejších cvikov na zadok

Väčšinou ženy túžia po krásnej, vysnívanej postave, ktorá by sa mohla rovnať postavám modeliek. Máloktorá žena je totiž ochotná upraviť si jedálniček a chodiť pravidelne cvičiť. Preto je potrebné sa premôcť. Prinášame vám 5 cvikov na zadok, ktoré ak budete pravidelne vykonávať dosiahnu túžené výsledky.

Drepy

Tým najefektívnejším cvikom na zadoček sú klasické drepy. Je ale treba robiť tento cvik správne. Je teda nutné, aby ste mali vyrovnaný chrbát, nesmiete sa hrbiť. Pri cviku potom choďte, čo najnižšie, ako to ide - nech je efektivita zaručená. Tento cvik si potom môžete trochu sťažiť a vziať si do rúk nejakú záťaž, napríklad v podobe činky či fľašiek naplnených vodou. https://www.youtube.com/watch?v=jGQ8_IMPQOY

Bulharské drepy

Trochu náročnejšou podobou drepov sú tie bulharské. Jedná sa o drepy, kedy jednu nohu máte opretú o lavičku. Drepujete teda len na jednej nohe. Je to skôr pre tých pokročilých, pretože začiatočník týchto drepov veľa neurobí. Sú však trochu efektívnejšie. https://www.youtube.com/watch?v=7Aqeb8UHl4k

Bicykel

Šliapanie na bicykli iste poznáte. Týmto cvikom posilňujete nielen stehná a bruško, ale taktiež chudnete na zadku, pretože s ním neustále pohybujete. Ak sa chcete venovať vyššej záťaži, tak je ideálne využiť spinningový bicykel. Ak nechcete ísť do tej vyššej záťaže, postačí vám aj klasický bicykel.

Zdvíhanie zadku

Tento cvik spočíva v tom, že si ľahnete na zem, zadoček odlepíte od zeme a iba s ním kmitáte hore a dole. Nedotýkate sa zeme a skúšate vydržať čo najdlhšie čo to ide. Pre začiatok môžete opakovať cvik treba tridsaťkrát po troch opakovaniach. https://www.youtube.com/watch?v=lEkjRUmUa80

Beh

Síce to nie je cvik, ale je nutné ho spomenúť. Pri behu váš zadok nielen chudne, ale taktiež ho spevňujete. Týmto športom tak pre svoj zadok urobíte, čo najviac môžete. Keď sa vám nebude chcieť bežať, potom vyskúšajte vyššie spomínané cviky.

Tagy článku:

Tovar bol pridaný do košíka

ENTIRE
25.00 €